Regulamin sklepu www.technus.pl
Właścicielem sklepu internetowego umieszczonego na witrynie internetowej www.technus.pl
jest firma Technus Lewandowska Stelmański spółka jawna z siedzibą w Toruniu przy ul. Na Zapleczu 4 ,pod numerem NIP 8792676667
1. Składanie zamówień.
1.1. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu www.technus.pl jak również opisy produktów
stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeks Cywilnego.
Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia
umowy. Charakter wiążący (na potrzeby zawarcia konkretnej umowy) zyskują one
z chwilą potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji,
co zostaje potwierdzone drogę e-mail lub w trakcie kontaktu telefonicznego.
1.2. W celu zamówienia produktu/produktów dostępnych w sklepie internetowym należy
zarejestrować się podając swoje dane niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz
do późniejszej jego realizacji. Następnie można złożyć zamówienie dodając interesujący
Państwa produkt/produkty do swojego koszyka. Zakładanie konta / rejestracja jest
bezpłatna. Istnieje również możliwość dokonania zakupu "bez rejestracji", podając jedynie
dane niezbędne do realizacji jednorazowego zakupu. Prawidłowe złożenie zamówienia
zostanie automatycznie potwierdzone wysłaniem wiadomości na podany adres e-mail.
Zamówienia można składać 24 godz. na dobę, przez wszystkie dni w roku.
1.3. Zamówienia można składać również drogą telefoniczną w godzinach pracy biura handlowego
w godzinach: poniedziałek - piątek 9.00 - 15.30,
1.4. Każde poprawnie wypełnione zamówienie będzie zweryfikowane w ciągu 24 - 36 godzin
od momentu jego złożenia. Weryfikacja ta jest konieczna i będzie przeprowadzana
telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail. Wraz z weryfikacją zamówienia nastąpi
ustalenie dokładnych warunków dostawy.
1.5. W przypadku konieczności weryfikacji telefonicznej i braku możliwości telefonicznego
skontaktowania się z zamawiającym, okres weryfikacji zostaje przedłużony o następne
24 godziny lub ich wielokrotność, w przypadku dalszych problemów z kontaktem
telefonicznym, po upływie 5 dni roboczych i nie uzyskaniu kontaktu telefonicznego,
zamówienie może zostać anulowane.
1.6. Zamówienia będą realizowane wyłącznie w przypadku pomyślnie przeprowadzonej
weryfikacji. Korekty zamówienia można wprowadzić tylko przed jego zatwierdzeniem do
realizacji. Późniejsze zmiany będą traktowane jako kolejne, odrębne zamówienia.
1.7. Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza,
jego niekompletności lub niepomyślnie przeprowadzonej weryfikacji telefonicznej.
2. Warunki dostawy.
2.1. Zamówienia złożone na towar dostępny w danej chwili w magazynie i potwierdzone do
godziny 11:30 wysyłane są tego samego dnia. Przesyłka do odbiorcy dociera zwykle
następnego dnia od dnia wysyłki. Większość zamówień realizowana jest w ciągu 1-7 dni
roboczych. Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie
zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę. Usługa jest dodatkowo płatna i
ograniczona terytorialnie.
2.2. Towar zamówiony i potwierdzony podczas weryfikacji może być dostarczony
w miejsce wskazane na zamówieniu bądź odebrany osobiście pod adresem 87-100 Toruń ul. Na Zapleczu 4 do godziny 15:30
2.3. Zamówione produkty doręczane są firmą kurierską Inpost i Gls. Każdy zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.
* W przypadku towarów o wymiarach przekraczających gabaryty do 30 kg kupujący będą informowani przez obsługę sklepu o alternatywnych opcjach dostawy.
2.4. Koszt przesyłki przy zamówieniu o wartości brutto powyżej 1200zł i wadze nie przekraczającej
31,5 kg ponosi nadawca. Przy kwocie zamówienia mniejszej niż 1200 zł brutto koszt przesyłki
ponosi odbiorca (Zamawiający), jest on widoczny w trakcie zatwierdzania zamówienia*.
Opłata doliczana jest do wartości całego zamówienia realizowanego jednorazowo.
Ważne! Koszty przesyłek wielkogabarytowych typu kompresory, agregaty prądotwórcze, piły
ukosowe itp. będą ustalane indywidualnie każdorazowo przy danym zamówieniu.
*od czasu do czasu występują promocyjne warunki bezpłatnej wysyłki, wyświetlany jest w tym
okresie specjalny komunikat na stronie głównej sklepu.
2.5. Jeśli przedsiębiorca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, przedsiębiorca ma prawo
żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Konsument może zwolnić się z odpowiedzialności,
wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy (art. 471 Kodeksu cywilnego).
3. Warunki płatności.
Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden ze sposobów płatności:
3.1. "ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera Inpost, Gls / kuriera
Inpost,Gls / doręczyciela dostarczającego przesyłkę.
3.2. "PRZEDPŁATA NA KONTO" czyli klient po otrzymaniu informacji o dostępności produktu wpłaca
na konto Technus Lewandowska Stelmański spółka jawna ,kwotę za towar.
Płatność może być dokonana:
- bezpośrednio na konto:
MBank na numer konta 89 1140 2004 0000 3102 7931 3898
- przez system płatności Przelewy24
3.3. "GOTÓWKA PRZY ODBIORZE OSOBISTYM" czyli płatność w kasie sklepu w momencie odbioru
zamówionego towaru. Sklep mieści się pod adresem ul. Na Zapleczu 4, 87-100 Toruń.
4. Ceny produktów.
4.1. Ceny zamieszczone w sklepie internetowym są wyrażone w polskich złotych i zawierają
podatek VAT. Do każdego zakupu wystawiany jest dokument sprzedaży: faktura VAT
lub paragon fiskalny.
5. Jakość produktów i gwarancja.
5.1. Wszystkie oferowane w sklepie internetowym www.technus.pl produkty są oryginalne,
nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł.
5.2. W przypadku stwierdzenia usterki zakupionego towaru objętego gwarancją należy
kontaktować się z biurem Technus lub serwisem wskazanym przez producenta. Gwarancja
i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta.
Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.
6. Odbiór zamówienia wysłanego na odległość.
6.1. Odbierając zamówione produkty, Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych / transportowych przesyłki, należy
odmówić jej przyjęcia.
6.1.1. Jak należy postępować w przypadku kiedy zamówienie odbierane na poczcie lub
w Paczkomacie jest uszkodzone?
W pierwszej kolejności konsument powinien zgłosić swoje zastrzeżenia operatorowi
pocztowemu. Zgodnie z art. 87 ust. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe
roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia
przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej
niedające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później
niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego
tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między
przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej
doręczeniem adresatowi.
Następnie konsument powinien skierować do operatora pocztowego reklamację. Niemniej
jednak roszczenia konsument ma prawo kierować również do sprzedawcy: z tytułu
niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27
lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego lub z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na zasadach
ogólnych Kodeksu cywilnego (art. 471 i n.). Jeżeli wada towaru powstała podczas przesyłki
sprzedawca może wystąpić następnie z roszczeniami regresowymi wobec odpowiedzialnych
podmiotów trzecich, tj. operatora pocztowego. Zgodnie bowiem z art. 474 Kodeksu cywilnego
dłużnik jest odpowiedzialny jak za własne zarówno za działania lub zaniechania osób,
z których pomocą wykonuje zobowiązanie, jak również tych, którym wykonanie
zobowiązania powierza.
6.1.2. Jak należy postępować, gdy dostarczone przez kuriera zamówienie ma ślady uszkodzenia?
W sytuacji gdy dostarczone przez kuriera zamówienie ma ślady uszkodzenia, konsument
powinien żądać sporządzenia odpowiedniego protokołu. Zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy
z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się,
że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan
przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na
żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.
Następnie konsument powinien skierować do przewoźnika reklamację. Zgodnie z art. 75
ust. 1 ww. ustawy, dochodzenie roszczeń w postępowaniu sądowym na podstawie ustawy
lub przepisów wydanych w jej wykonaniu przysługuje uprawnionemu po bezskutecznym
wyczerpaniu drogi reklamacji.
Niemniej jednak swoje roszczenia konsument ma prawo kierować również do sprzedawcy: z
tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia
27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego lub z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonana zobowiązania na zasadach
ogólnych Kodeksu cywilnego (art. 471 i n.). Jeżeli towar został uszkodzony podczas przesyłki,
sprzedawca może wystąpić następnie z roszczeniami regresowymi wobec odpowiedzialnych
podmiotów trzecich, tj. przewoźnika. Zgodnie bowiem z art. 65 ustawy Prawo przewozowe
przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe
od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki
(ust. 1). Przewoźnik nie ponosi jednak odpowiedzialności określonej w ust. 1, jeżeli utrata,
ubytek lub uszkodzenie albo opóźnienie w przewozie przesyłki powstały z przyczyn
występujących po stronie nadawcy lub odbiorcy, niewywołanych winą przewoźnika, z
właściwości towaru albo wskutek siły wyższej. Dowód, że szkoda lub przekroczenie terminu
przewozu przesyłki wynikło z jednej z wymienionych okoliczności, ciąży na przewoźniku (ust. 2)
7. Odstąpienie od umowy
7.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta” konsument, który zawarł
umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej
bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta”. Bieg terminu
do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub
wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Art. 34. ust. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
Art. 35. 1. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art.21 ust. 2, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
ust.2. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
7.2. Konsument może odstąpić od umowy, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Formularz zwrotu lub odstąpienia od umowy
7.3. Firma Technus- sklep internetowy www.technus.pl zobowiązuje się niezwłocznie*, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu
od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt
dostarczenia przedmiotu do konsumenta (jeśli takowy był naliczony). Zwrot płatności nastąpi
przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. Wybór innego sposobu zwrotu nie wiąże się
z żadnymi dodatkowymi kosztami. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny
niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy www.technus.pl, sklep internetowy www.technus.pl nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
*sklep internetowy www.technus.pl zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta” może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
7.4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz
do sklepu internetowego www.technus.pl lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sklep internetowy www.technus.pl niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy w takim stanie, w jakim został zakupiony wraz z kserokopią lub oryginałem dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją (jeżeli takie zostały dołączone). Do zachowania terminu wystarczy
odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
7.5. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
7.5.1. O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
7.5.2. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy;
7.5.3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
7.5.4. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
7.5.5. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub
ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
7.5.6. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu
na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7.5.7. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie
30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
7.5.8. W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,
których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
7.5.9. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
7.5.10. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
7.5.11. Zawartej w drodze aukcji publicznej;
7.5.12. O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie
oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
7.5.13. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę
o utracie prawa odstąpienia od umowy.
8. Reklamacje z tytułu rękojmi
8.1. Reklamację na wady przedmiotu zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego o rękojmi można złożyć sprzedawcy internetowemu, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu.
8.2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta” jeżeli rzecz
sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, zażądać wymiany
rzeczy lub usunięcia wady. Sklep internetowy www.technus.pl ma 14 dni na ustosunkowanie się
do żądań reklamacyjnych. Zgodnie z ustawą po tym terminie uważa się, że sklep
internetowy www.technus.pl żądanie uznał za zasadne.
8.3. Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że konsument musi
pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę, wystarczy że przedstawi jakikolwiek dowód
zawarcia transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.
8.4. Gwarancja, którą są objęte niektóre towary w sklepie, nie wyłącza, nie ogranicza ani
nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
W przypadku produktu na który producent udzielił gwarancji Klient może reklamować
produkt posiadający wady.
9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
9.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
9.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
9.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
9.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
10. Ochrona danych osobowych.
Firma Technus Lewandowska Stelmański spółka jawna- właściciel sklepu zobowiązuje się do ochrony danych osobowych
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą
ustawą klienci sklepu internetowego mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania
oraz wniesienia żądaniu o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Ujawnienie danych jest całkowicie
dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie
udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystane tylko i wyłącznie
w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane
korespondencyjne mogą być wykorzystane również do prowadzenia ewidencji klientów
i rozesłania informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu www.technus.pl. Ujawnione
informacje personalne nie będą nigdy przekazane osobom trzecim. Przekazane nam dane
osobowe są traktowane zgodnie z wymaganiami polskiego prawa w zakresie
OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.
11. Odpowiedzialność sprzedawcy.
Odpowiedzialność za działanie sklepu www.technus.pl ponosi firma:
Technus Lewandowska Stelmański spółka jawna ul. Na Zapleczu 4 87-100 Toruń
tel.509 120 000, 504 159 059 NIP 8792676667 REGON 360316313
Konto nr: MBank na numer konta 89 1140 2004 0000 3102 7931 3898
która jest jego wyłącznym właścicielem.
Wszelkie zamieszczone znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli.
W sklepie zostały umieszczone wyłącznie w celach informacyjnych.
Zdjęcia i opisy produktów zamieszczone w witrynie internetowej sklepu Technus mają
jedynie charakter informacyjny, w razie jakichkolwiek niepewności należy skontaktować
się z obsługą sklepu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu
Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności
za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku
(Dz.U.Nr 22 poz.271 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku
o prawach konsumentów (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z dnia 24.06.2014r.)