Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta” konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta"
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub
wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Art. 34. ust. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
Chcąc skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, proszę nas o tym poinformować w ciągu 14 dni od otrzymania towaru wysyłając e-mail na adres:
biuro@technus.pl
lub w formie pisemnej na adres:
Technus Lewandowska Stelmański Sp. Jawna
ul. Na Zapleczu 4; 87-100 Toruń
Towar będący przedmiotem zwrotu, należy odesłać na adres:
Technus Lewandowska Stelmański Sp. Jawna
ul. Na Zapleczu 4; 87-100 Toruń
Formularz zwrotu towaru
Zobowiązujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu
od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia przedmiotu do konsumenta (jeśli takowy był naliczony). Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. Wybór innego sposobu zwrotu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy www.technus.pl, sklep internetowy www.technus.pl nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta” możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.